4. Ay Aşısı Olup Yan Etkisi Olan Var Mı

Burcuk

Üye
Yaş
36
Cinsiyet
Kadın
Sabah 4. Ay sonu aşıları yapıldı iki tane üst bacaktan bütün gün huysuzdu genelde kucak istediğinden ve ağlak olduğundan aşıdan mı anlamadım ama tüm gün uykuluydu dün gündüz toplam 2 saat uymayan çocuk sürekli uyudu saat 7 de gece uykusuna geçti aşıdan olur mu yoksa diş mi ya da kendi huysuzluğu mu sizce?
 

Ecece

Üye
Aşıdan sonra genelde durgunluk olur. Hele ki bahsettiğiniz iki bacaktan yapılan olduğu için hiç kolay değil. Huzursuz olmaz daha sakin olması lazım belki ondan dolayı uyuyordur.
 

SEA

Moderatör
Aşıdan sonra olmuş canım çünkü ebede diyor ağır aşılar diye dışden değil dır canım dış için daha erken
 

Burcuk

Üye
Yaş
36
Cinsiyet
Kadın
Dişi patladı 2 hafta oldu sonra kayboldu öyle olurmuş göryosun kaybolurmuş aşıdan sonra şurup verdim o rahatlattı onu ama bu kadar uyumazdı geçen ay 3 aşı oldu daha zordu yine şurup verdim ama böyle uyumadı
 
Yaş
20
Cinsiyet
Kadın
Asidan sonra çocukta durgunluk oluyor. Uyumak istiyorlar. Hafif ateş çıkması normal. Ben oğluma bütün aşıları yaptırdım hiç bir yan etki görmedim çok şükür
 

cemnurdanerg

Yeni Üye
Yaş
22
Cinsiyet
Kadın
4. Ayda Bebeklerde verem aşısı dışındaki bir önceki aşılarının ikinci dozlarını alır. 5'li karma aşı ve KPA aşıları uygulanır. Siz hangisinden söz ediyorsunuz öncelikle önemli olan bu onun dışında uykusuzzluk huzursuzluk ateş gibi yan etkiler birçok aşıda olmakla birlikte normal kabul edilmektedir.
 
 
Üst