Anne Olunca Anladım

Anne

Yönetici Anne
Yaş
31
Cinsiyet
  1. Kadın
Bir çoğumuz bazı şeylerin anne olduktan sonra farkına vardık. Bir çok yeni şey öğrendik. Anneliğin bana yüklediği sorumluluk başta olmak üzere say say bitiremediğim şeylerin çoğunu ben anne olunca anladım. Çocuk sevgisinin güzelliğini, dünyanın daha yaşamaya değer bir yer olduğunu, kendimizin dışında birisi için de bir şeyler yapmanın tadını... Dediğim gibi say say bitiremem anne olduktan sonraki öğrendiklerimi.

Bu konuda da sizlerin anne olduktan sonra öğrendim, anladım dediğiniz şeyleri merak ediyorum.

Mesela ben güzeli, evlat kokusunun bu kadar güzel olduğunu anne olunca anladım ya siz?
 

SEA

Moderatör
Ben anne olunca anladım ki hayata hiçbirşey anne gibi değil çünkü anneler kendinlerinden çok evlatalarını düşünür ona bişe gelmesin bana gelsin bende annemin kıymetini çok iyi anladım. anneler bizim başımız taçıdır allahım annlerimizi başımzdan eksik etmesin inş .
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

Tubaomer

Üye
Cinsiyet
  1. Kadın
Anne olmak gerçekten anlatılamaz yaşanılır biz ne kadar desek de anne olmayana kadar anlayamıyoruz çok şükür rabbim böyle güzel duyguyu yaşattirdigi için
 

Ozge567

Üye
Cinsiyet
  1. Kadın
Anne olunca şefkati merhameti anne yüreginin nasıl titrediğini ince düşünmeyi öğrendim kafam basmıyo dedim herseye kafamın alabildiğini öğrendim evladım olunca kısaca annemin beni azallasada iyiliğimi istediğini ögrendim anne olunca
 

Sinsirella

Üye
Cinsiyet
  1. Kadın
Dönüm noktam oldu annelik.. Okadar güzel bir duyguymuski.. Tamamen degistim.. Annelerin dediği anne olunca anlarsini gerçekten anliyorum.
Biryerde bi yazi okumustum :

Bebegim dogdugunda herkes bebegimin peşinden gitti, kapida islak gözlerle beni bekleyen sadece annem vardi, iste ozaman anladim anneliği..
Hala cok duygulandırir bu yazi beni.
 
 
Üst